Перейти к содержанию
  • 0
Авторизация  
Sparrow

Розробник Wolfenstein Ii Розповів, Чому Вмирають Сюжетні Шутери

Вопросы

pochemu_v_wolfenstein_ii_the_new_colossu


 


В інтерв'ю GameWatcher старший геймдизайнер MachineGames назвав причини занепаду у FPS-жанрі.

 

У наш час виходить не так вже і багато сінглплеєрних сюжетних шутерів, а ті, що виходять, найчастіше належать компанії Bethesda. Днями журналісти порталу GameWatcher взяли інтерв'ю у старшого геймдизайнера MachineGames Аркейда Берга (Arcade Berg), який висловив думку, чому сюжетні шутери відходять на другий план.

 

За словами розробника, насамперед справа у грошах. Любов до сінглплеєрних ігор нікуди не поділася, але їх можна пройти та легко обміняти або віддати, в той час як для видавців вигідніше, щоб гравець як можна довше не розлучався зі своїм диском – вторинний ринок великим корпораціям грошей не приносить.

 

Сінглплеєрні ігри зараз знаходяться не на піку популярності – лінійну і сюжетну пригоду у всесвіті Star Wars від Visceral Games переорієнтовують на більш широку аудиторію, а PlayerUnknown's Battlegrounds продовжує акумулювати активних користувачів. Отже, якщо ви хочете бачити більше кінематографічних шутерів, на кшталт Wolfenstein II: The New Colossus, в якій немає ні натяку на мультиплеєр, то треба голосувати за них своїм гаманцем.

 

Реліз Wolfenstein II: The New Colossus відбудеться в цю п'ятницю, 27 жовтня, на PC, PS4 і Xbox One.

 


 


Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

0 ответов на этот вопрос

Рекомендуемые сообщения

Ответы на этот вопрос пока отсутствуют

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
Авторизация  

Ps4Land

ps4land.com

© 2015-2018
×